Friday 15 June 2012

ari2 aku makin tak best

ari ari aku skunk makin tak best
aku cube tok blaja pikir positif
and trime buruk baek pe yang jadi kat aku
lumrah idop kite memang tak pernah perfect
tak kan skali kali
aku cube mem busykan idop aku skunk
ati aku tuhan je yang taw
aku juz arap orang-orang yang sayang aku paham aku
tapi pe yang aku dapat
aku yang salah dalam sume hal
aku arapkan bahagia sepanjang idop aku
tapi aku taw and aku redho ujian tu akan datang gak
juz pe yang aku mampu wat skunk
redho
trime pe yang jadi depan mata seadanya
tak mengeluh tapi pasrah
tak mendesak tapi trime
salah jalan idop aku jugak coz ni yang aku pilih
aku penat
pe yang aku wat sume salah
pe yang aku cakap sume tak betol
belajar tok tak mengharap apa-apa pon
aku ingat aku cukup dewasa and cukup matang
aku ingat aku cukup kuat
tapi bile sume ni bertimpa-timpa datang
aku tak leh handle
pe yang aku taw idop aku ari-ari makin tak best and tak epy langsung

No comments: