Wednesday 26 October 2011

nyaris

hurm
patut la rasa tak sedap ati je
otw blk kl kat bulatan yang x bape bulat
kat sikamat tuh pas anta my hubby balik
nyaris2  nak accident


mmmmm
da memang terang lagi nyata aku ni lemah bab drive
malam + plak ujan lebat yang ala2 de kabus putih tuh
nak lagi havoc ikut plak jalan gelap
i mean xde lampu jalan
memang superb combinations
memang tak la nampak jalannye pon an
alhamdulillah aku slamat sampai da pon


sok nak teruskan keje cam bese plak
ikutkan ati yang tak bape nak jahat neh
da lama amek mc da
alang2 g 2 ari je pon nak keje an
tapi x sampai ati plak
da la schedule stayback
laratkan gak la montot ni drive balik kl


TERBAEK
aku de tinggal 5rat je lagi tok survive till next month salary
enj0y x sedar dunia
padan batang idung aku
memang gamaknye tak cukup la
wit minyak g
wit makan g
mampos aku doh

No comments: